Planerar för framtiden

God Middag! Eller god morgon=) Dygnet ser inte ritkigt ut som det brukar längre=) Men bara jag får sova någon gång under dygnet så är jag nöjd.. Just nu sover hon väldigt bra när hon väl har somnat.
 
Idag gör vi inte mycket, hade tänkt gå en sväng med Schackis men det regnar ute så jag får vänta tills Simon kommer hem isåfall, inte så kul att ha henne i Babybjön när det regnar, det har vi redan testat en gång..
 
Jag tänkte däremot sätta mig och planera Schackis igångsättning, planera in vilka tävlingar jag vill rida och när jag ska träna inför dessa=) Hoppas bara att min mage är på min sida, den har varit lite grinig det senaste..
Jag har iallafall löst medlemsavift och anläggningskort på Hermanstorp och den 29/5 (tror jag) har jag bokat in mig på terrängträning=) Ska bara få igång gammelpälsen tills dess=) Målet för iår får vara att starta en fälttävlan.. Jag hoppas och tror att denna långa vilan han fått nu har varit nyttig för honom och att vi nu kan börja om från början litegrann.. Han kändes ju super på hoppträningarna i höstas så jag hoppas att det hållit i sig=)
 
Annars händer här väl inte så mycket.. Igår var vi på föräldragruppen, väldigt roligt och nyttigt tycker jag att höra hur andra har det, vissa saker blir man avundsjuk på medans andra gånger tänker man att vi har det faktiskt ganska bra=)
 
I måndags var vi inne i stan och kollade på utemöbler, hittade en grupp som Simon fick åka och köpa på vägen hem (940:n är som en hästtransport ungefär när det gäller lastutrymme=) Äntligen nya möbler! Och så gick vi på loppis, fyndade en supersöt flaska(?)
 
 
Nya utemöblerna
 
 
 
Här tänkte jag att jag skulle lagt in lite bilder men min telefon och jag har inte samma uppfattning om saker och ting så de enda bilderna jag kan få in är de från Instagram:
 
Maj har gymmat idag och som så många andra på gymmet så kan hon inte låta bli att spegla sig=)
 
Häst på promenad, längtar tills jag sitter på ryggen istället=)
Livsnjutaren Frans♥
 
Och här kommer dagens låttips: Genghis Khan med Miike Snow, bäst just nu=)
 
 
Ha det♥

Kommentera här: