Rekord

Halloj!
 
Först och främst, tack för responsen på senaste inlägget♥
På två dagar hade jag 408 läsare på bloggen, det slog mitt rekord rätt så ordentligt kan jag säga (utan att veta vad rekordet sen innan låg på) och en massa fina grattishälsningar trillade in både här och på Facebook, tusen tack till er♥
 
Bara 10 veckor kvar(!) tills hybriden kommer=)
 
Hallon växer och det gör jag med, jag är tröttare än tröttast och får kämpa mig igenom varenda arbetsdag just nu och så fort jag kommer hem så somnar jag, priset till världens roligaste sambo går inte till mig iår kan jag säga men Simon är förstående och stöttande=)
 
Nu har jag bara 8 arbetsdagar kvar, sen har jag 2 veckor semester, efter det jobbar jag i fyra veckor och sen är det typ dags!
Schackis har fått ett jullov, jag orkar helt enkelt inte rida just nu, men hoppas att jag ska ha mer energi när jag är ledig och iallafall kan ta ut han på skrittrundor..
 
Idag har vi varit och hämtat spånpellets till hästarna, hittade ett billigt parti så jag passade på, nu behöver jag inte tänka på det på ett tag=)
Sen var vi inne i stan och fick köpt våra sista julklappar, skönt att vara klar med det!
 
När vi kom hem åt vi lite frallor, sen rastade Simon kaninen Sven som vi passar nu när familjen Dahlin/Gemrud är i Thailand (världens sötaste kanin) medans jag städade hans bur och efter det har det inte blivit mycket gjort, tro det eller ej men jag somnade på soffan....=)
 
Förra helgen hade vi julbord med jobbet, på jobbet=) Det var riktigt lyckat, kul med lite omväxling från Societen..
 
Imorgon ska vi ta det lugnt, plocka fram lite tomtar, städa lite och göra julskinkan=)
 
Köpte nyss en ring på ebay, jag är inte så mycket för ringar men denna tyckte jag var så himla fin så jag slog till=)
 
Denna fast i silver
 
Det var väl det hela för nu, hörs vi inte innan jul så önskar jag er alla en riktigt God Jul, var rädda om varandra, bråka inte, drick inte för mycket alkohol om ni firar med barn osv =) ♥♥♥

Kommentera här: