Överraskade mig själv

Dra på trissor! Jag tog på mig joggingkläderna ikväll och gav mig ut och sprang! Det var inte långt och det gick inte särskilt fort, men det var jobbigt och framförallt så gjorde jag det=) Med gamla fina bitar av Good Charlotte i Kosslurarna gick det fint! Får se hur länge motivationen håller i sig denna gången....
 
Schackis har vilat idag så imorgon ska ta ut och rasta han igen=)
 
Idag har jag bokat in hovslagaren så han kommer på fredag och så har jag kollat så att min högubbe hade hö till mig och det hade han, dessutom i mindre balar än i våras vilket är kanon för mig som bara har två hästmunnar att mätta=)
 
Och så har jag beställt en iPhone 6=) Helt plötsligt hade dom några i lager på centrallagret så efter att jag lagt en order åt en kund så la jag en till mig själv innan dom tog slut igen... Fortfarande inte 100% säker på att det är en sån jag vill ha men jag kan ju alltid ångra mig=) Jag bör ha den imorgon eller senast på onsdag!
 
iPhone 6 Gold, från netonnet.se
 
 
Detta helfestliga skydd landar snart i min brevlåda=)
 
Franstassen är fortfarande ful och illaluktande men han är fortfarande vid gott mod!
 
Nu ska jag kolla vidare på Dexter, vi fick till slut ge vika för den serien också och är nu inne på säsong 3!
 
 
God kväll♥
 
 
 
 
 

Kommentera här: