Uppdatering med bilder

Klockan är ganska mycket och jag bör krypa till sängs snart men tänkte lämna ett livstecken här i form av bilder:
 
Bord och stolar som vi håller på att måla om, sen ska det stå i uterummet
 
 
Sitsarna håller vi på att klä om
 
 
Coola moln när jag körde hem från kvarnen i eftermiddags
 
 
 
MorgonmysFrans
 
I helgen inredde vi lite i uterummet, när bordet är på plats ska jag göra ett inlägg med före- och efterbilder=)
 
Här kan man sitta=)
 
Vissa har bilder på sina barn, vi har också bilder på våra barn, katterna=)
 
 
 
Hästarna fick varsitt bad i söndags, här är Gilectra nybadad och nyfriserad
 
 
 
Den lilla tjocka röda♥
 
Med denna utsikten red jag och Schackis i tisdags kväll=)
 
Så, jag lever! Jag har tagit upp ridningen igen efter en veckas paus och både jag och Schackis tycker att det är roligt=) Jag strök mig från 1,10 och 1,20m i Björbäck nästa fredag och kommer att rida 1m och 1,10m på torsdagen istället.
 
Imorgon är det Midsommar, jag jobbar i vanlig ordning men slutar redan klockan 14:00 och sen blir det firande hos Madde och Nisse på kvällen=) Innan jobbet ska jag ut och rida en sväng också, blir nog lite benstyrka borta vid grustaget..
 
Tittar även en del på fotbolls-VM som jag tycker är överraskande roligt trots att Sverige inte är med, nu kan man titta utan att må dåligt, det spelar inte så stor roll vem som vinner=)
 
Önskar er alla en härlig Midsommar♥
 
 
 

Kommentarer:

1 Ullrika:

Inte ska ni byta de där stolssitsarna inte? Görfina ju! :D

Kommentera här: