Mest bilder

Idag blir det mest bara bilder och korta förklaringar, okej? =)
 
 
 
 
Suddig morgontur
 
Galopp i backe stog på schemat denna fina morgon
 
Gloria?
 

Päls blev lie blöt i näsborrarna och på ögonbrynen=)
 
Fantastisk mailkonversation på jobbet=)
 
Sånt som lyfter upp en tung dag på jobbet, jag älskar kattbilder=)
 
En egen kattbild♥
 
Och här tog nyfikenheten över=)
 
I torsdags hade jag frisersalong i stallet och både G och S blev fina i manar och svansar och blev ryktade lite extra=)
 
 
 
 
Sista stenraden är lagd så nu kan hästarna vara inne igen=)
 
FÖRE
I torsdags hämtade jag nytt foder och köpte två nya fodertunnor så nu slipper jag ha säckar ståendes på golvet.
 
EFTER
Snyggare och renare=)
 
Såhär såg Schackis täcke ut igår morse.... Tur att jag har reserver=)
Men hur har han lyckats?
 
Madde och Oskar på den årliga barnkräftskivan hos mamma och Håkan igår, trevligt som alltid och extra kul att bonussyster Annika dök upp♥
Och satans goda kräftor!
 
Ja, det var det! Jag känner mig trött och eländig lite till och från, antar att en förkylning ligger och smyger i kulisserna, men den bryter aldrig ut utan jag har ont i huvudet ibland, blir snorig ibland, och hopplöst trött ibland... Hade varit skönt att få den ur världen, tack!
 
Katterna har blivit vaccinerade, Frans för andra gången och Reinhold för första, nästa gång ska han vaccineras för andra gången och bli kastrerad=)
 
Igår hade jag och Schackis ett fantastiskt ridpass på stubbåkern, han var underbar och jag red bra, vi tränade mycket på övergångar (jag är så slarvig på det!), tempoväxlingar, galoppombyten, rakriktning, böjning mm, fantastiskt som sagt=) Nästa helg blir det tävling!
 
Ikväll, efter jobbet, så har jag och världens bästaste pojkvän hämtat 60 balar hö, all kärlek till honom♥
 
Det börjar bli riktigt kallt i vårt lilla hus och det tar emooooooot att starta elementen så på tisdag kommer det en man hit och kikar på om vi kan sätta in en luftvärmepump..
 
 
Fortsatt trevlig kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ullrika:

Tjocka goa tröjor är det vad som gäller hos oss för mig. Och innetofflor :) och eld i brasan då och då förstås!

Kommentera här: