Flyttfågel

Ojdå, dags att uppdatera igen! Det händer så mycket nu så jag vet inte riktigt vart jag ska börja...

Idag är det måndag, vi har packat, städat och slängt... Nu är vi helt slut!

Imorgon är det tisdag, då ska jag fortsätta städa och packa här hemma och klockan 14:15 ska vi till vår nya lägenhet och kolla städning osv. Och sen ska vi till mäklarkontoret och skriva papper och betala, sen är lägenheten våran! Efter det så åker vi tillbaka till lägenheten och spacklar och slipar lite i tv-rummet..

På onsdag ska jag och Madde måla i tv-rummet, taket och väggarna ska bli vita och fina=)

På torsdag går det stora flyttlasset! Äntligen!!

På fredag ska vi färdigställa städningen i vår gamla lägenhet så vi kan lämna den för gott=)

Helgen kommer att ägnas åt att bygga vårt nya bo och på söndag kommer det en häst till mig=) Ja, det är sant!
Jag ska låna Schackis, ett halvblod, gul och stor=) Jag har fått en stallplats i Olofsbo där min kusin har sin häst!
Det verkar vara ett jättemysigt stall med bra människor..

Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av allt som händer just nu (och min älskade=)

Jag ska ta lite bilder i veckan så ni får se lite=) Vet inte riktigt hur vår tillgång kommer att vara till internet nu när vi flyttar men jag lovar att uppdatera så snart jag hinner och kan=)

Dagens djur:


Flyttfågel


Kommentarer:

1 ullrika:

Bästa djuret i sammanhanget!



Megagrattis - igen - till flytten!

Kommentera här: