Kall fot

Tjipp!

Hinner med en jättesnabb uppdatering innan jobbet=)

Igår bytte jag tillbaka till min gamla mobil (W995)... Jag och X10 mini klickade aldrig.. Jag fick kalla foten.. Inget ont om telefonen, den är grym men jag tror inte touch är något för mig och sen använder jag ju aldrig de funktionerna som gör den speciell, så nu är det bara jag och gamle 995 igen=)

Någon som vill köpa en X10 mini? =)

Igår var det väldigt lugnt på jobbet pga det fina vädret, svårt att säga hur det blir idag, termometern visar 27 grader, men det är lite målnigt.. Imorgon ska vi iallafall få finbesök så det hade varit skönt om man hunnit med att snygga till i butiken och på lagret litegrann=)

Nu ska jag bege mig, ha en bra dag alla!

Kommentarer:

1 Lillan :):

Jag är lite sugen på en ny mobil men blir ju lite rädd när du gett upp sådär :S vad kostar din lilla minitelefon?

Du, jag träffade SSW här om dagen och hon sa att du kanske skulle komma ner och hälsa på - en underbar idé som jag tycker du ska ta tag i :D:D

Ha det gott!



Kram Lillan (Andréa)

Kommentera här: